Magic Animals
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Magic Animals

Adopteer je eigen fabeldieren
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Problemen met registreren

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 6
Registration date : 29-10-07

Problemen met registreren Empty
BerichtOnderwerp: Problemen met registreren   Problemen met registreren Icon_minitimema okt 29, 2007 8:37 pm

REGISTREREN
Ben je nog maar een gast, maar wil je liever ook een eigen profiel hebben en dieren verzorgen? Veel moet je niet doen om tot de magiccity bevolking te horen. Bovenaan is een balk met verschillende opties zoals inloggen, FAQ, zoeken, gebruikerslijst,...
Daar zie je ook de optie registreren.
Als je erop geklikt hebt, kan het registreren beginnen. Wees gerust: magic animals is volledig gratis!
Er zal een hele tekst op het scherm verschijnen, dit zijn voorwaarden en hoe het systeem werkt, dan kan je kiezen tussen "ik stem toe met de voorwaarden en ben ouder dan 13 jaar", "ik stem toe met de voorwaarden" of "ik ben niet eens met de voorwaarden"
Als je op "ik ben niet eens met de voowaarden" klikt, stop het registreren.
Na het kiezen van een van de opties, kom je weer op een nieuw scherm terecht, waar je gebruikersnaam, e-mail, wachtwoord,... moet intypen. Alleen de velden met een * zijn verplicht, de rest mag je invullen, maar hoeft niet!
Na het invullen klik je helemaal onderaan op de knop verzenden.

Als alles goed is gegaan zal je even na je registratie een bevestegingsmail krijgen, dus controleer je inbox tussendoor even.
Als die niet komt, niet treuren, dat gebeurt soms.
Dan zal ik je zo snel mogelijk activeren.
Dus bekijk langs gebruikersgroepen de groep magiccity bevolking af en toe, want als je daar tussenstaat, betekend dat dat je kunt inloggen.

INLOGGEN
Na je registratie en de activeringsmail gekregen te hebben, kun je eindelijk spelen.
Daarvoor kies je gewoon terug in de balk bovenaan inloggen en typ je jouw gebruikersnaam en wachtwoord in, die je tijdens de registratie ingevoerd hebt. weet je die al niet meer, kijk dan in je activeringsmail, daar staan ze ook.


Allemaal veel succes met de registratie en het inloggen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimals.actieforum.com
 
Problemen met registreren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magic Animals :: Algemeen :: Informatie-
Ga naar: